Логотип сайту

Просте правило 1 секунди зробить вас більш популярним і шанованим - поради для усіх




лише зачекавши з відповіддю, ви зможете змінити уявлення співрозмовника про вас і домогтися поваги.


Про те, як домогтися успіху, написані сотні книг і статей, але один з кращих рад дав Наполеон Хілл (Marble Hill), автор книги «Думай і багатій».


Двічі подумайте перед тим, як щось сказати, тому що ваші слова і вплив посіють насіння успіху або невдачі в головах слухачів.


Наполеон Хілл


Це загальне правило можна скоротити до простого трюку, який під час розмови моментально зробить вас більш популярним і шанованим, — помедлите секунду перед тим, як відповідати.


Це незначна зміна в звичній манері розмови може принести багато користі.


1. Ви не перебиваєте інших


Коли ми перебиваємо співрозмовника, то висловлюємо свою неповагу до нього. Якщо ми перебиваємо, тому що знаємо, що співрозмовник збирався сказати, ми ще й натякаємо, що він нудний і передбачуваний.


А коли ми зволікаємо з відповіддю, ми показуємо співрозмовнику, що він і його думка нам не байдужі. Ми виявляємо повагу, тому отримуємо повагу у відповідь.


Читайте: Еллен Хендріксена: навчіться відмовляти без почуття провини


2. Ви встигаєте зосередитися


Більшість людей під час бізнес-переговорів використовують підхід «Стріляти, не цілячись», описаний Майклом Мастерсоном (тобто кажуть, не думаючи). Або так захоплюються розмовою, що вибовкують зайву інформацію.


Однак у кожного розмови повинна бути конкретна мета, особливо в бізнесі. Інакше навіщо взагалі починати розмову? Зачекавши з відповіддю, ви зможете підібрати потрібні слова, які принесуть користь і вам, і вашому співрозмовнику.


3. Вам легше висловити свою думку


Багато використовують в розмові слова-паразити в якості зв'язок («як би», «а...», «розумієте»). Це дає трохи часу, щоб обдумати наступну фразу. Тільки звучить така мова невиразно і непереконливо.


Якщо замислитися над відповіддю, ви встигнете зібратися і чітко сформулювати свою думку.


4. Ви здаєтеся розумніші


Ніхто не поважає тих, хто говорить без угаву і не прислухається до співрозмовника. Якщо ж ви зупиняєтеся перед відповіддю, вас вважатимуть вдумливим, а до ваших слів будуть прислухатися.


Цей трюк не тільки допоможе досягти більшої поваги на роботі, але і зміцнить ваші стосунки з близькими. Адже кожен раз, коли ви обмірковуєте свої слова, ви виражаєте любов і повагу. А це дуже важливо в будь-яких відносинах.


Читайте: 18 ознак розумної людини

Додати коментар
Ім'я:*
Пошук по сайту