Логотип сайту

Секрети готелів, про яких ви не знали - поради для усіх





Відвідувачі сайту Quora, де на будь-яке питання можна отримати відповідь професіонала, як-то поцікавилися: «Чого ми не знаємо про номери у готелях, хоча знати б було?» Їм відповів представник компанії з розвитку готельного бізнесу Beechmont Hotels Corporation – ось його шокуючі одкровення.



1. Не користуйтеся підставкою для валізи


Особливо якщо це симпатична, якісна на вигляд дерев'яна підставка, на зразок цієї:



Запам'ятайте дві речі:


1) клопи обожнюють дерево;


2) клопи поширюються не бруднулями-людьми, а багажем, побували в «клоповниках».


підказка: сміливо використовуйте металеві підставки – вони не привертають клопів. Або розпаковуйте валізи на кахельній підлозі ванної (звичайно, переконавшись, що він чистий). А після не забудьте застебнути сумки.



2. Уникайте ковдр, покривал і пледів


Покривало відразу відкиньте чимдалі, а теплою ковдрою укривайтеся так, щоб воно не торкалося шкіри.


По ідеї, все, що стикається з оголеною шкірою великого числа людей, повинно відправлятися в прання при кожній підготовці номера до нового заселення. Але багато дешеві готелі ігнорують це правило. Втім, зірковість і високий цінник теж не гарантують абсолютної порядності.


Пристойні готелі та бутік-готелі зараз вже не застеляють ліжка покривалами (хіба що білими, які стираються з іншим білизною). Замість цього їх кладуть згорнутими в ногах – ось так:



А ось це вже погано: покривала погубили чистоту простирадла.

Що стосується теплих ковдр і пледів, то в багатьох готелях їх чистять тільки тоді, коли вже помітні плями, так що завжди накрывайтесь ними поверх простирадла.



3. Ніколи не користуйтеся маленькими рушниками в дешевих готелях


Взагалі кажучи, так звані рушники для рук краще не чіпати в будь-яких готелях, крім тих, де їх перуть та дезінфікують самим сумлінним чином (але дізнатися про це можна тільки від «своєї людини» серед персоналу).



Знаєте, як їх частіше всього використовують постояльці-чоловіки чи закохані парочки? Здогадайтеся з того, де маленькі рушники знаходять при прибиранні номерів: на підлозі, поруч з ліжком, приблизно посередині...


Порада: а ось товсте махровий рушник невеликого розміру не тільки можна, але і потрібно використовувати виключно як килимок, куди ви будете ставати при виході з душу. Не витирайтеся їм!



4. Не довіряйте дверного вічка


Починаючи з 4-зіркових готелів і вище в дверях номерів, як правило, є вічко – тільки от чи варто задатися питанням, не вбудована в нього прихована камера? Не відмахуйтеся: таке буває і, можливо, частіше, ніж ви думаєте.



Якщо ви помітили пошкодження або сліди якихось маніпуляцій з очком – сміливо вимагайте інший номер.


Але навіть якщо все в порядку, краще убезпечити себе від подібних «шпигунських» пристроїв – вічок, суміщених з камерою:



Для цього достатньо затулити отвір рулончиком папери (звичайно, так, щоб його можна було потім витягнути). Впадати в параною не варто, але обережність не завадить, враховуючи, що в інтернет зливають чимало готельної «оголення».


найгучніший скандал вибухнув в 2008-му, коли в Мережі з'явилося записане через вічко відео голою Ерін Ендрюс – репортера американського спортивного каналу ESPN.



І це відома жінка, а скільки простих людей можуть стати об'єктами нездорового інтересу, навіть не підозрюючи про це!


Порада: якщо в номер постукали, а у вічко нікого не видно, не поспішайте відкривати. Зателефонуйте на ресепшн: там повинні знати, якщо до вас з'явився хтось з обслуги. Також не соромтеся звернутися до менеджерів, якщо помітите в коридорі людини, слоняющегося без діла. Повірте, він не повинен там бути, і якщо його відразу не прогнали, то в наступний раз краще виберіть інший готель.



5. Під час їжі не торкайтеся до телевізійного пульта


Пульт, вимикач нічної лампи і телефонна трубка – найбрудніші предмети в будь-якому номері, навіть у розкішному президентському люксі. Їх при всьому бажанні не вичистиш, тому що на прибирання дається строго обмежений час – в середньому, 20-30 хвилин.


Так що або самі ретельно протріть пульт і інше дезінфікуючими серветками, або зробіть ось так:



Читайте: 7 професій майбутнього, які можна освоїти вже зараз


І ще дещо про готелях


загалом, ви вже зрозуміли, що будь-готель – не місце для чистьох. Єдине, у чому можна не сумніватися – це постільна білизна, все інше можна назвати чистим лише з натяжкою.


наприклад, склянки та інший посуд – ви знали, що під час прибирання їх просто миють під краном в раковині? А кавоварка – ви впевнені, що її капітально чистили (хоча, за правилами, повинні) після попередніх гостей, які бог знає що з нею робити?



Нарешті, важливо розуміти, що більша кількість зірок – зовсім не гарантія кращого сервісу. За світовими стандартами, вас повинні добре обслужити в готелях будь «зірковості». Вони відрізняються один від одного не якістю обслуговування, а зручностями – від розміру номерів до кількості розеток.


До того ж у наш час набагато важливіше рейтинг за відгуками туристів, і якщо 4-зірковий готель отримає «одиницю», то ніякої офіційний «зірковий статус» не зробить його популярним.


Читайте: Обережно! 5 найважливіших ознак того, що далі їхати не можна

Додати коментар
Ім'я:*
Пошук по сайту