Логотип сайту

Як порахувати суму в Ворді?

Как посчитать сумму в Ворде?

Робота з таблицями у MS Word 2007/2010 досить часто передбачає складання даних у рядках і стовпцях. Це зовсім не обов'язково робити вручну. Як і в Ексель, в Ворді можна порахувати суму автоматично. Творці MS Word заклали в програму можливість використовувати формули в таблицях. Їх список не настільки великий, як в MS Excel, а формула суми є.

Стовпці

Для того щоб з допомогою формули порахувати суму значень в комірках стовпчика необхідно:

  • поставити курсор в саму нижню комірку стовпця;
  • у розділі «Макет» (вгорі) вибрати пункт «Формула»;
  • у полі «Формула» вписати «=SUM(ABOVE)» (якщо не выставилось автоматично);
  • натиснути кнопку «OK».
  • Так будуть складені значення в комірках вище. Якщо ж необхідно отримати суму тих, що розташовані нижче, слід ставити курсор у верхню комірку і у формулі замінити значення «ABOVE» на «BELOW».

    Рядка

    Підрахунок суми в рядку робиться аналогічно. Тут необхідно:

  • поставити курсор в крайню праву комірку рядка;
  • у розділі «Макет» (вгорі) вибрати пункт «Формула»;
  • у полі «Формула» вписати «=SUM(LEFT)» (якщо не выставилось автоматично);
  • натиснути кнопку «OK».
  • Так будуть складені значення в комірках ліворуч. Якщо ж необхідно отримати суму тих, що розташовані праворуч, слід ставити курсор в крайню ліву комірку і у формулі замінити значення «LEFT» на «RIGHT».

    Важливо враховувати, що в будь-якому разі сума буде підраховуватися тільки в тих комірках, що містять цифри і не перериваються порожніми комірками або осередками з літерами. Якщо серед клітинки в рядку або стовпці є порожні, то для підрахунку загальної суми в них необхідно вказати значення «0».

    Додати коментар
    Ім'я:*
    Пошук по сайту