Логотип сайту

Як написати характеристику? Зразок.

Как написать характеристику? Образец.

Характеристика - це офіційний документ, який містить в собі відгук про роботу або діяльності співробітника, а також відображає його особистісні та професійні якості. Як правильно написати характеристику - ви дізнаєтеся з нашої статті.

Написання будь-якої характеристики зводиться до дотримання загальних правил.

Правила складання характеристики

  • В документі необхідно вказати прізвище, ім'я та по батькові працівника, дата народження;
  • Далі - освіта співробітника, а також вказується, які навчальні заклади закінчив;
  • Необхідно вказати місце роботи, з якого дається характеристика. Зазначаються всі займані посади в даній організації і прописуються всі обов'язки, що ним виконуються;
  • Далі в характеристиці вказують позитивні якості, якими наділена співробітник. Тут можна відобразити як професійні якості, так і особисті;
  • Необхідно відобразити відомості про нагороди та досягнення;
  • Відобразіть інформацію про пройдених курсах, семінарах та тренінгах. Якщо співробітник активно брав участь у роботі над проектами компанії, то такі відомості також зазначаються в характеристиці;
  • Останнім пунктом характеристики буде вказівка, для чого складена характеристика та в яку організацію.
  • Для того щоб правильно написати характеристику, необхідно грамотно володіти мовленням, а також використовувати діловий стиль письма. Характеристика складається у вільній формі на аркуші формату А4. При написанні використовуються загальні відомості, представлені вище. Складається характеристика у двох примірниках: один відправляється на місце вимоги, а другий залишається в архіві організації.

    Характеристику може скласти працівник сам на себе, а потім запевнити її у керівника його підписом і печаткою організації. В більшості випадків із-за навантаження на роботодавця так і відбувається. У цьому випадку головне не соромитися і перераховувати всі свої сильні сторони та досягнення.

    Зразок характеристики

    Характеристика

    на керівника відділу продажів ТОВ "Строй плюс"

    Королева Андрія Івановича

    Корольов Андрій Іванович народився 10 квітня 1984 року. У 2006 році закінчив Воронезький інститут управління, економіки і права за спеціальністю "Торговое дело", має вищу освіту.

    З 2010 року і до теперішнього часу працював в ТОВ "Строй плюс" на посадах: менеджер по продажам, менеджер по роботі з постійними клієнтами, керівник відділу продажів. Є кваліфікованим спеціалістом, успішно керував відділом.

    А. В. Корольов проходив курси з підвищення кваліфікації. Вивчав спеціальну літературу, а також нормативні документи, необхідні для результативної роботи. Відповідально ставиться до виконання своїх посадових обов'язків.

    Керівником організації відзначено прагнення А. В. Королева до професійного зростання: співробітник отримує другу вищу освіту за спеціальністю "Управління персоналом".

    У 2012 році отримав звання "Кращого продавця" компанії.

    За час роботи А. В. Корольов зарекомендував себе не тільки як дисциплінований працівник, але і як ініціативний працівник, який готовий взяти відповідальність у вирішенні багатьох питань на себе.

    У спілкуванні з колегами ввічливий і доброзичливий, в колективі користується повагою.

    Характеристика видана для подання за місцем вимоги.

    Директор ТОВ "Строй плюс"

    А. А. Волков

    Пам'ятка для укладача характеристики

  • Перед тим як скласти характеристику, оформіть згода працівника на передачу його персональних даних третім особам у письмовому вигляді.
  • Не можна оцінювати дані працівника, які не відносяться до професійної діяльності (національність, релігія, політичні переконання тощо).
  • Якщо в установи, до якої направляється характеристика, є встановлена форма документа, то необхідно складати характеристику за даною формою.
  • Відвідайте наш розділ Характеристики.

    Додати коментар
    Ім'я:*
    Пошук по сайту