Логотип сайту

Що робить оператор?

Что делает оператор?

У терміна "оператор" існує величезна безліч значень. Так називається і група професій, в основі яких лежить управління операціями, які виконуються технікою або людьми. Професія оператор зустрічається в різних областях діяльності. Що ж робить оператор? Поговоримо про основних напрямах.

Оператор фото-, кіно - і відеозйомки

У цьому роді діяльності оператор займається безпосередньо зйомкою сюжету. Це може бути як відеозйомка різних заходів, весіль, так і фотозйомка для виставок, модельних агентств, журналів. Кінооператор займається зйомками фільмів для кінопрокату.

У всіх випадках основним обов'язком оператора є зйомка зображення на плівку або цифровий носій. Оператор несе відповідальність за якість зйомки - підбір правильного освітлення, вибір точки огляду, з якої будуть зроблені кадри, а також за подальше накладення спецефектів. Він повинен знати всі нюанси роботи з фото - і відеотехнікою, вміти правильно їх налаштовувати і підбирати плівку у відповідності з бажаним результатом. Для виконання складних висококласних робіт одного оператора, як правило, недостатньо - збирається ціла операторська група, яка виробляє зйомку на чолі з головним оператором-постановником.

Оператор ПК

Оператор Користувальницького Комп'ютера займається обробкою інформації на комп'ютері в електронному вигляді. Які його обов'язки?

  • Набирає і форматувати тексти, таблиці, програми;
  • Стежить за станом і працездатністю різної офісної техніки;
  • Сортує різні матеріали і виконує розрахунки.
  • Нескладно здогадатися, що для успішної роботи таким оператором необхідні певні знання. Потрібно мати уявлення про комп'ютер як техніки в цілому, а також про різних шифрах і кодуваннях, за допомогою яких задаються команди. Також треба вміти працювати з різними стандартними програмами і орієнтуватися серед нових, кожен день з'являються, доповнень. Важливими в такій професії є і особистісні якості, такі як зосередженість, уміння концентрувати увагу, переключення, швидкість реакції, хороша оперативна пам'ять, а також уміння швидко і без помилок набирати текст. Є медичні протипоказання до такої роботи - не вона рекомендується людям зі зниженою гостротою зору, швидкою стомлюваністю, а також тим, у кого є проблеми з суглобами, наприклад, артрит.

    Оператор на виробництві

    Оператор на виробництві - одна з найширших підгруп класифікації цієї професії. Це може бути оператор з виготовлення хімічних волокон, оператор з виготовлення сплавів, оператор на лінії харчової промисловості і так далі. Але головні функціональні обов'язки в кожному випадку залишаються загальними. Оператор на виробництві повинен:

  • бути знайомим з тим технічним обладнанням, до якого має відношення - знати принципи його роботи, можливі несправності та уявляти, як відбувається весь процес отримання того або іншого продукту;
  • вміти запобігати та виправляти можливі технічні неполадки обладнання;
  • мати знання про те продукті, який з його допомогою випускається - про його призначення, нормах, які треба дотримуватися для отримання найвищої якості - дотримувати температурний режим, рівномірність подачі матеріалу;
  • запускати процес виготовлення продукту на обладнанні вручну або за допомогою дистанційного управління, стежити за ходом виконання роботи і вміти реагувати на надзвичайні ситуації. В тому числі зупиняти хід роботи при необхідності.
  • Оператор на виробництві несе відповідальність за готовий вигляд і якість виробленої продукції.

    Оператор call-центру

    Call-центром називають підрозділ в організації, яка відповідає за інформування клієнтів про послуги та діяльності компанії, а також реагує на звернення самих клієнтів до компанії. Воно допомагає у вирішенні питань і проблем клієнта, налагоджує контакт між клієнтом та організацією. Головна мета call-центру - допомогти клієнтові вирішити проблему так, щоб він залишився задоволений і не відмовився від подальшої співпраці. У зв'язку з цим на операторів call-центру покладаються такі важливі обов'язки, як:

  • знання всієї поточної інформації, що стосується діяльності компанії. Володіння та оперування знаннями про ціни, актуальних знижки спецпропозиції та нововведення. Оператор повинен бути в курсі всього, що відбувається в організації;
  • оператор повинен володіти навичками спілкування і грамотною мовою, для того щоб вміло вести переговори як з вже існуючими клієнтами компанії, так і з потенційними покупцями. Його функція полягає в тому, щоб утримати перше і залучити друге.
  • оператор повинен володіти такими якостями, як швидкість реакції, вміння вийти з конфліктних ситуацій, вміння знайти відсутню інформацію в найкоротші терміни.
  • Загалом, оператор call-центру є представником компанії, і від їх роботи напряму залежить рівень продажів. Одним з плюсів роботи в call-центрах є можливість зайнятості на дому.

    Професія оператор є дуже важливою в сучасному світі, люди, які обирають для себе цей вид діяльності, завжди будуть необхідні.

    Додати коментар
    Ім'я:*
    Пошук по сайту