Логотип сайту

Скільки коштує літак?

Сколько стоит самолет?

Ще не так давно особистий літак був тільки у вибраних людей. Але в останні пару років придбання власного літального засобу стало доступним для заможної людини. І хоча багато експертів заявляють, що таке марнотратство ніколи себе не окупить, бажаючих придбати літак стає все більше. Давайте розберемося, скільки коштує літак, а також його обслуговування.

Навіщо людині літак

Жодна авіакомпанія світу не в змозі забезпечити ту свободу пересування, яку дає особистий літак. Здавалося, проблема вирішиться з появою компаній, що пропонують оренду різних літальних засобів. Але такого не сталося. Сам по собі політ на власному або орендованому літаку перевищує вартість елітного квитка на пасажирський літак всього на 20-40%. Але при цьому, власнику власного літального апарата необхідно оплачувати не тільки сам політ, як у випадку оренди, але і його простий, техобслуговування.

Відповідь про причини такого марнотратства криється в коментарях самих власників з цього питання. І при цьому мобільність і економічність рідко коли називаються в якості основних причин. Для кого-то особистий літак - це статусна річ. Вона допомагає матеріалізовувати результати роботи, прибутків, стає приводом для гордості. Але для більшості літаків - це пристрасть. Ці люди «хворіють» авіацією, їм подобається стежити за своєю машиною, щось в ній покращувати, переробляти і насолоджуватися результатом.

Скільки коштують літаки і де їх купують

Самими недорогими літаками, звичайно, можуть похвалитися вітчизняні виробники. Досить затребувані російські літаки ОКБ імені А. С. Яковлєва: Як-18Т (чотиримісний), ЯК-52 (двомісний), Як-40 (десятимісний). Списану машину, яку можна відремонтувати і використовувати, реально купити за 25 000 доларів. Саме так і робить переважна кількість покупців вітчизняних моделей, адже новий літак обійдеться в три з гаком рази дорожче. Але не варто слідувати їх прикладу. Такі літаки є небезпечними. І мова йде не тільки про знос, але і недостатнє оснащення. Вітчизняна авиаконструкторская індустрія вже давно не займається розробкою приватних літальних засобів і безнадійно відстала від своїх зарубіжних колег.

Сучасні літаки набагато більш міцні, вони виготовляються не з м'якого і легкого алюмінію, а зі спеціального пластику, який легкий і міцний одночасно. Оснащення таких машин включає новітні системи навігації, противообледенительные системи. Деякі моделі можуть похвалитися автопілотом. Багато літаки оснащені рятувальної парашутною системою. Всього цього позбавлені вітчизняні машини.

Звичайно, вартість іноземного літака буде на порядок більше, але це виправдані витрати. Якщо вам необхідно підібрати собі відповідний літак, вивчіть сайти компаній, що спеціалізуються на продажі різних літальних засобів. У нашій країні відкриті представництва фірм Eurocopter, Bell, McDonnel-Douglas.

Відносно недорогі літаки чеського виробництва. Їх купівля вам обійдеться від 40 000 доларів. Але такі літальні апарати підходять тільки для навчання і прогулянкових польотів, оскільки у них невелика вантажопідйомність, і їх не можна добре заправити.

Прекрасно зарекомендували себе машини американського виробництва Cessna і Cirrus. Скільки коштує літак в цих компаніях? Сеѕѕпа спеціалізується на бюджетних моделях (від 100 000 доларів), а от за літаки Cirrus доведеться викласти не менше півмільйона доларів. Всі перераховані вище літаки належать до поршневим. Вони можуть літати на порівняно невеликі відстані на висоті до 5 000 м.

Інша справа турбогвинтові літаки. Вони набагато швидше, надійніше і пристосовані для польотів на висоті від 5 000 м. Але така диво-техніка доступна не всім. За швейцарський літак Pilatus або французько-німецький Socata доведеться викласти мінімум 1,5 мільйона доларів. Найекономічнішим варіантом є самостійна збірка літака. Такі літальні апарати називають китами. Назва походить не від виду тварини, а від kit - набір "зроби сам". Зібравши власний літак, ви можете знизити його вартість в 3 рази. Люди, захоплені авіацією, так і надходять. На роботу по збірці літака, пілоти-аматори витрачають від декількох місяців до року.

Витрати на землі і в небі

Зрозуміло, що купівлею літака витрати не обмежаться, а насправді тільки почнуться. На відміну від машини, його можна розмістити у себе в гаражі, це протизаконно. Необхідно орендувати ангар. Це дуже недешеве задоволення. Взимку воно обійдеться приблизно в 400 доларів, а влітку - 300. Щоб трохи знизити вартість стоянки, люди стають членами авіаційного клубу. Таким чином вони трохи знижують ціну за «паркування», технічне обслуговування, а при використанні літаків в клубних цілях власнику виплачують певний відсоток за його оренду.

Щоб зрозуміти, скільки коштує підняти машину в небо, виходять з поняття «брудного» льотної години. Цим терміном називають витрати на 60 хвилин польоту, що включають оплату послуг аеродрому, екіпажу, палива, оренди коридорів. Вартість «брудного» льотної години у різних компаній коливається в межах 3 000 до 9 000 доларів і залежить, насамперед, від типу літака. Для прикладу, переліт Москва-Париж-Москва на шестимісній машині буде коштувати близько 24 000 доларів, а на Boeing Business Jet - 80 000.

Як багато і припускають, покупка і, головне, зміст особистого літака - це дуже недешеве задоволення. Його вартість можна трохи зменшити, здаючи свою машину в оренду, але все одно витрати будуть високі. Тому перед покупкою літака добре оцініть свою платоспроможність, і вперед, за мрією!

Додати коментар
Ім'я:*
Пошук по сайту